2016. január 5., kedd

Újra itt!

Hosszú-hosszú ideje nem jelentkeztem: a számítógép és az internet is dögrováson volt. Mivel napközben a munka miatt kellett használnunk mind a kettőt, estére már képtelenség volt az interneten bármit is behozni, így mindig a blog maradt el :(.
Persze bármit csináltam, fényképeztem, mindig arra gondoltam, hogy ezt majd felteszem, ha lesz új gépünk. Aztán végre tényleg megérkezett az új masina, de először barátkoznunk kellett, meg kellett szokni az új operációs rendszert. És hip-hop, máris karácsony lett, amikor teljesen háttérbe szorult a számítógépezés - igaz, a telefonon könnyen online az ember, de a bloghoz mégiscsak igazi masina szükségeltetik!

Mostantól viszont minden másképp lesz: igaz, az internetünk még mindig döcögős (21. században egészen fapados, csak a díja nem az), viszont olyan sok fontos finomságot szeretnék feltenni, hogy vállalom a nehézségeket.

Ünnepek alatt sok-sok finomságot ettünk - szerencsére sokat kellett sétálni a Buddy-val, az egy kicsit segített a súlyunk karbantartásában. A krumplipürét kicsit túlméreteztem és már rég elfogyott az összes kacsasült, de köretünk még maradt. Tettem egy keveset a kenyérbe is, de aztán kedvet kaptam a lángos-sütéshez. Imádom a lángost, de eddig soha nem fogtam hozzá, mert gondoltam, hogy kettőnknek nem érdemes nekiállni. Viszont most már biztosan tudom, hogy érdemes!



Hozzávalók:
- 25 dkg főtt, áttört krumpli (nekem ez most a megmaradt krumplipüré volt)
- kb 40-45 dkg rétesliszt
- 1 db tojás
- 2 dkg élesztő
- 1 tk só
- 1-2 dl tej, hogy rugalmas tésztát kapjunk
- olaj a sütéshez





Összedolgoztam a hozzávalókat és hagytam kelni - egy kicsit sokat is, mert elmentünk itthonról, a tészta pedig kint maradt a konyhaszekrényen és túlkelt. Jól átdögönyöztem, a kezemmel szétnyomkodtam és 5 darabba osztottam.



Még néhány percet pihentek, kihúzkodtam őket, majd forró olajban kisütöttem. Az, hogy isteni lett, nem kifejezés!!



Ma még megmaradt a tegnapi hó, amit nagyon szeret a Buddy (is), így hosszú sétát tettünk a hideg ellenére. Szombaton lesz 2 éves, majd kitalálunk neki valami meglepit :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése