2017. március 21., kedd

Ma 4 éves a blog!

Hűűű, de szalad az idő! Szinte még csak most kezdtem el írogatni!

Igaz, hogy a tavasz első napja van - ma már végre szépen sütött is a nap, de a természet nálunk nagyon le van maradva: a mandulafán az első virágok pattantak csak ki.


Ahhoz képest, hogy a kezdetekkor a kerthez akartam segítségül létrehozni ezt a blogot, időközben jól elkalandoztam a gasztronómia irányába! 
Persze időközben a házzal kapcsolatos munkák is helyet kaptak, de szerencsére abból egyre kevesebb van. 😊
Szerencsére a veteményekkel kapcsolatos tapasztalatok lassan gyűlnek a fejemben - anélkül, hogy rendesen leírtam volna őket ide: ez alatt a néhány év alatt rájöttünk, hogy melyik növény melyik helyet szereti, hol terem jobban, illetve hogy mi igazán melyik zöldségeket szeretjük a legjobban.
Azért igyekszem majd néha a kerti dolgokról is beszámolni!
Jelenleg egyszerű dolgom van, mert az első ültetési hullámon vagyunk túl (sárgarépa, gyökér, retek, gyöngyhagyma, spenót és első adag borsó), de még semmi sem látszik. Csak az ibolyák! ❤❤



Azokból hoztam be egy kis csokorral, így most mindig arra sétálok a konyhában és jól beleszippantok az isteni illatokba!




2 megjegyzés:

  1. Boldog blogszülinapot kívánok, és leld még nagyon-nagyon sokáig örömöd a sütés-főzésben, kertészkedésben, ház felújításban, és természetesen a blogírásban, az olvasóid nagy örömére.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm a jókívánságokat! Sok puszi!

      Törlés