2024. január 10., szerda

Tojásos fetakrém

 Szoktam venni a salátákhoz fetasajtot (vagy krémfehéret, attól függ, éppen melyik a kedvezőbb), de néha inkább reggelihez való krémet készítek belőle. Ez a mostani egy picit turbósabb változat, de nagyon finom.


Hozzávalók:

  • 20 dkg fetasajt/krémfehérsajt
  • 10 dkg tejszines (tömlős) sajt
  • 2 db kemény tojás
  • 1 db kápia paprika
  • 1 db kisebb lilahagyma
  • majoranna
  • 3 gerezd fokhagyma
  • őrölt bors
  • cayenne bors
  • esetleg pici só
  • esetleg 1 ek joghurt vagy tejföl, ha lágyabban szeretnénk


A fetáról leöntöttem a levét, hozzátettem a keménytojásokat és villával összetörtem. A kápiapaprikát és a lilahagymát apróra vágtam, a fokhagymákat áttörtem és az összes hozzávalót alaposan összekevertem. Én most sót nem tettem bele, mert a feta szerintem elég sós volt. 


Mivel ez egy elég tömény krém, lehet egy kis joghurttal vagy tejföllel lazítani. Vagy jóval vékonyabban kenjük a kenyérre, mint az szokásos! 😃

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése