2023. március 31., péntek

Újabb keresztszemes képeim

 Kicsit próbálom magyarázni a bizonyítványomat, hogy miért is hanyagolom egy picit a blogot. (Igazán nem hanyagolom, csak kevesebb időm van, mint szeretném.)

Nagyon sok időt töltök egyik kedvenc hobbimmal, további keresztszemes képeket készítve - a régebbi "műveimet" már láthattátok.



Már nem emlékszem, hol láttam meg először ezt a képet, de azonnal beleszerettem. Lena Liu 1996-ban készített Wisteria Dreams című képe. Hosszasan túrtam a netet a mintáért, egyszer úgy tűnt, hogy sikerült is megtalálni, de az sajnos használhatatlan volt, így vettem egy nagy levegőt, összeszedtem minden bátorságom és a neten található programmal készített minta alapján kezdtem el a hímzést.


Kicsit lassan készült - ez a kép megint egy költözés áldozata lett. Persze elég sok munka is volt: 226x302 xszem és 97 szín.
Itt már a helyére került, de szerintem életben sokkal szebb, mint a képen. 😍


A Velencés képet a Pinteresten találtam - Olaszország nagy kedvencünk, így a Pisti is támogatta, hogy ez legyen a következő munkám.



Ennél a képnél a pic2pat.com programot használtam a minta elkészítéséhez. 75 színnel készült és "csak" 189x283 keresztszemet kellett hozzá öltögetni.



Az első öltéseket 2020 október 8-án varrtam - előtte azért jó néhány napot elbíbelődtem a mintával és a fonalak válogatásával, összekészítésével - és 2021 július 24-én már be is fejeztem. 
Legkedvesebb házi keretezőm (a Pisti) pedig gyorsan felvarázsolta a falra.



Az eddig elkészült képek közül az utolsót a Pisti választotta ki - de nekem is nagyon tetszett. Manoj Das egyik Radha Krishna festménye.


A jól bevált programot használtam a mintához és nagy lelkesedéssel láttam a hímzéshez. 100 színt használtam hozzá és 283x192 keresztszemből áll.


2021 augusztus 9-én kezdtem és '22 július 3-án készültem el vele. Minden percét imádtam csinálni!



Természetesen most is nagy munkában vagyok, de azt majd csak akkor mutatom meg, ha már elkészült. 😉





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése