2022. március 21., hétfő

9 éves lett a blog 💙💙

Szinte minden évben meg kell néznem, hogy pontosan hány éve is kezdtem bele ebbe a blogba és mindig nagyon, de tényleg nagyon megdöbbenek, hogy már ennyi idő eltelt. Hiába, nem csak a gyerekek, hanem a blogok is gyorsan nőnek! 😂


Persze ilyenkor mindig elszégyellem magam, hogy nem vagyok aktívabb - rengeteg klassz finomság "áll már sorban", hogy felkerülhessen végre, de valahogy annyi minden fontos dologgal kell foglalkoznom, hogy ez mindig háttérbe szorul.



Most ezzel a két kis virággal köszöntöm a blogot - idén lassan tavaszodik, még csak ezek nyíltak ki a kertben, de ezeket is imádom.
Ja, és Isten bizony összeszedem magam, nem leszek lusta és sokkal többször jövök majd! 🤗🤗


3 megjegyzés:

  1. Drága Sylvia, gratulálok és boldog blogszülinapot kívánok! Kívánom, hogy még nagyon, nagyon sokáig leld kedved a blogírásban, és ehhez jó egészséget kívánok. Szépek a virágaid, és reménykedjünk hogy minél előbb beköszönt az igazi tavasz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a jókívánságokat. Nélküled nem tudtam volna ennyi finomságot elkészíteni (és megosztani)! Sok puszi

      Törlés
    2. Én köszönöm hogy megbízol a receptjeimben, és elkészíted őket. Az előbb éppen a stollennel szemeztem, nagyon guszta lett, és az a birsalmasajt.... Puszillak

      Törlés