2017. szeptember 3., vasárnap

Gombás-húsos batyu

Ez egy nagyon egyszerű és gyors finomság. Esetleg kisebb darabokat sütve tökéletes akár vendég várónak is - mondjuk ezek sem lettek nagyok!
Most nem volt itthon saját tésztám, de a Lidl-ben vett friss leveles tészta abszolút jól vizsgázott.


Hozzávalók:
- kb 30-40 dkg leveles tészta (ez most csak 275 grammos volt, szűken belefért)
- 4 szelet csirke mell
- 50 dkg gomba
- kevés olaj
- só
- bors
- 1-2 gerezd fokhagyma
- mustár
- a tetejére tojás

A csirke melleket feleztem, így összesen 8 db batyut készítettem.


A forró olajon a sózott csirke melleket mindkét oldalunkon átsütöttem majd félretettem. A megtisztított és összevágott gombát megpirítottam az olajon. Sóztam, borsoztam és tettem hozzá zúzott fokhagymát. Amikor teljesen zsírjára sült hagytam néhány percig hűlni. Mivel a leveles tészta már nyújtva volt, ezalatt  az idő alatt csak kihajtogattam és nyolc egyenlő darabra vágtam. Mindegyik közepére tettem egy darab megsült csirke mellet, megkentem mustárral és a tetejükre halmoztam a gombát. (Nem fért rá az összes gomba, de szívesen megettük az elkészült batyuk mellé.)



A tészta négy szélét összefogtam és lekentem a tetejét tojással. Előmelegített sütőben 200 fokon kb 20-25 perc alatt szép pirosra sütöttem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése