2016. március 21., hétfő

Három év

Szinte hihetetlen, de tényleg három évvel ezelőtt fogtam bele a blogba! 
Persze van egy "kis" lelkiismeret furdalásom a tavalyi év miatt :)

Az eredeti elképzelés is időközben kicsit átalakult: hol beszámoltam a termésről, befőzésekről, hol nem. Végülis így is nagyjából beletanultam a dolgokba: sok-sok zöldséget és gyümölcsöt raktam el télire, aminek egy részét azért megörökítettem a blogban is.

Induló bejegyzésemhez pont illett volna a  virágzó mandulafa - de akkor tényleg elég bénácska voltam még a szerkesztéssel. Ezért most az ideivel pótolom:



A környéken - a faluban az út mentén és a kertekben - (volt) pesti szemmel nézve csodálatosan sok ibolya nyílik. Nagy örömünkre a mi kertünkben is egyre több nő.



Az elmúlt napokban már egész elviselhető volt az idő, a Pisti már elkészült a gyümölcsfák metszésével és olyan rend van a kertben, hogy a Buddy is megnézi, hogy hova lép :). Én is összeszedtem magam és az első adag magot elvetettem: a kedvenc spenótot és gyöngyhagymát, valamint a répákat és a retket. Idén először próbálkozunk a szalagos magokkal: az ötlet ígéretes és ha tényleg beválik, akkor jövőre másfajtákat is veszünk majd.
Erről még nem készült kép, bár nagyon szépek az ágyások, de sok látnivaló még nincs benne. Helyette az új kedvencünk:


Igen, megleptük magunkat szülinapunkra és húsvétra egy narancs,- és egy kumquat-fácskával. A narancson a termésen kívül rengeteg bimbó is volt, amelyek néhány napja kinyíltak és árasztják az illatukat a lakásban. Az illat milyenségéről még nem tudtunk közös nevezőre jutni: szerintem isteni, kellemes, kicsit édeskés, a Pisti szerint szörnyű büdös. (a többit nem írom le :) )
Abban mindenesetre sikerült megállapodnunk, hogy nagyon szépek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése