2013. április 26., péntek

újabb munkanap

Ma ismételten kigyomláltam a kis veteményest: a borsó néz ki a legjobban, egészen szépen sorakoznak egymás mellett. Nagyjából a többi "régi" ültetés is rendben van, igaz, a répák végecskéit csak nagyítóval lehet látni. És a salátából valószínűleg semmi sem lesz, de hagytam, hátha történik még vele valami pozitív. Fölkapáltam a sorok között - mivel sokszor nagyon sűrűk a sortávolságok, így a háromágú kaparókámat használtam, de néhány sornál már gyakorolhattam a vadonatúj sarabolóval is.
A még üres részeket újra felkapáltuk - itt már segített a Pisti is, kiszedtük a gyomokat és egy nagy rakás követ (mikor fogynak el végre a földből a kavicsok ??).
A folytatólagos ágyásba ültettem az uborkát: egy sor mohikánt és egy sor Zitát.
A kerítés mentét sűrűn beültettem a Jani bácsiéktól kapott babbal: a Jani bácsiék felöli kerítés tarka, az orgona bokrok felőli vegyes (fehér, drapp, tarka), nem tudom mi a nevük, de bízom benne, hogy finom lesz.
Illetve először abban bízom, hogy kihajtanak !
Mivel ma árnyékban is 26-27 fok van, feladtam a további küzdelmet - a füleim szokás szerint már így is leégtek - és holnap folytatom a zöldbabokkal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése