2017. május 28., vasárnap

Pikáns karaj

Isteni finom omlós hús, tökéletes vendégvárónak is: előre elkészíthető és biztos a siker! Mi nagyon szeretjük.


Hozzávalók:
- kb 1 kg csontozott sertéskaraj
- 1 db nagyobb vöröshagyma
- 20 dkg parasztkolbász
- 20 dkg angolszalonna
- 3 dl tejszín
- 2-3 ek ketchup
- 3-4 ek darált dió
- só
- bors
- 1 ek olaj

A húst szeletekre vágtam, kicsit klopfoltam, enyhén sóztam és borsoztam. (Nem kell nagyon, mert a szalonna és a kolbász is fűszeres!) A fele mennyiséget leraktam az olajjal kikent tepsibe, majd beborítottam a szeletekre vágott angolszalonnával.


Erre következett a karikára vágott vöröshagyma és a kolbász.


A hús másik felét szépen rápakoltam a tetejére.


A tejszínt összekevertem a ketchuppal és a darált dióval, majd ráöntöttem a husira. Alufóliával letakartam és mehetett a sütőbe.


200 fokon sűlt kb 1 órát. Leszedtem az alufóliát (a hús már vajpuha ilyenkor) és még néhány percig visszatettem, hogy még szebb színe legyen.


Mi most krumplipürével és céklával ettük, de bármilyen körettel tökéletes, sőt akár hidegen is fogyaszthatjuk. Elképesztően egyszerű, de olyan finom, hogy nehéz abbahagyni! 😊


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése